Algemeen

Waar kan ik een naam- of adreswijziging doorgeven?

Een adreswijziging voor een lopende bestelling van uw babykamer, autostoeltje of ander babyartikel kunt U doorgeven via telefoon (013-5359443) of e-mail (verkoop@kadocus.nl). Voor wijzigingen betreffende online bestellingen via de webshop mailt u ook naar verkoop@kadocus.nl.

Waar is Kadocus gevestigd?

Het kantoor van Kadocus.nl is gevestigd in Tilburg. Direct bij het magazijn met 5000m2 babyartikelen. Ons adres is Groenstraat 139-03, 5021 LL in Tilburg. Kadocus is een webwinkel en heeft geen showroom waar u ons assortiment kunt bezichtigen. 

Wat zijn de openingstijden?

U kunt op afspraak babyartikelen komen afhalen. Het kantoor van Kadocus.nl is geopend van maandag tot en met vrijdag. U vindt de openingstijden onder het kopje Openingstijden

Hoe kan ik me inschrijven om de nieuwsbrief van Kadocus te ontvangen?

U kunt hiervoor het aanvraagformulier invullen op onze homepage. Periodiek ontvangt u dan een nieuwsbrief met unieke aanbiedingen voor babyartikelen. Een aanrader als u op de hoogte wilt zijn van de beste acties!

Ik krijg regelmatig post van Kadocus, hoe meld ik mij hiervoor af?

Om geen post meer te ontvangen kunt u een e-mail met uw adresgegevens sturen naar verkoop@kadocus.nl.

Hoe meld ik mij af voor de babyartikelen nieuwsbrief?

Om geen nieuwsbrief meer te ontvangen, klikt u onderaan de nieuwsbrief op afmelden. Uw adres wordt dan binnen ons systeem geblokkeerd voor verzending van e-mails.

Zijn er cadeaubonnen en kortingscodes van Kadocus?

Ja, bovendien kunt u het bedrag op de cadeaubon of de kortingscode van Kadocus zelf bepalen. Cadeaubonnen en kortingscodes zijn geldig tot 1 jaar na datum van uitgifte. Cadeaubonnen van Kadocus zijn niet inwisselbaar voor contanten.

Hoe verzilver ik een kortingscode?

U hebt een kortingscode ontvangen en u wilt deze verzilveren? Hieronder volgt een korte uitleg over hoe u een kortingscode kunt verzilveren in onze webshop?

1. Stel uw bestelling samen door de gewenste artikelen te verzamelen in de winkelwagen.
2. Als u klaar bent met winkelen, ga dan naar uw winkelwagen door rechtsboven in het scherm (onder de zoekbalk) op ‘’Winkelwagen’’ te klikken.
3. Onder de artikelen in uw winkelwagen ziet u staan: ‘’Voer een kortingscode in als u er een heeft’’ met een leeg vlak er naast. Vul uw kortingscode in dit lege vlak in.
4. Klik op de knop ‘’Kortingsbon gebruiken’’. Het bedrag van uw kortingscode is nu van het totaalbedrag afgehaald.
5. Klik op ‘’Ga door naar afrekenen’’ om naar het afrekenscherm te gaan.

Houdt bij het verzilveren van een kortingscode rekening met het volgende:

  • Uw bestelling moet na het gebruik van uw kortingscode een waarde hebben van tenminste €5 exclusief BTW en verzendkosten. De bestelling kan anders niet afgerond worden.
  • Kortingscodes moeten in één bestelling verzilverd worden en geven geen geld of een nieuwe kortingscode retour wanneer ze niet volledig zijn besteed.
  • Kortingscodes zijn beperkt geldig. Meestal geldt een limiet van één jaar.

Hoe kan ik contact opnemen met van Kadocus?

U vindt de contactgegevens onder het kopje Bel of mail ons.

 

 

Bestellingen

Hoe kan ik iets bestellen bij van Kadocus?

Bij Kadocus.nl kunnen bestellingen enkel online geplaatst worden. Indien u hierbij geholpen wenst te worden kunt u contact opnemen met onze telefonisten via 013-5359443 of via verkoop@kadocus.nl.

Ziet u een artikel niet online staan? Mail dan naar verkoop@kadocus.nl, wij kunnen dan kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Wellicht hebben we een mooi alternatief of komt er binnenkort een nieuwe levering binnen.

Wanneer wordt mijn webbestelling geleverd?

Indien u via onze webwinkel een bestelling plaatst en direct betaalt via iDEAL, creditcard, PayPal, MisterCash of Klarna dan zal uw bestelling (indien voorradig) binnen 48 uur bij u bezorgd worden. Wanneer U voor een bankoverschrijving kiest zal uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst van de betaling bij u bezorgd worden. U kunt uw bestelling volgen door op onze webwinkel uw ordernummer en postcode in te vullen bij ''verzendstatus''. Voor het leveren van grote/zware artikelen (o.a. babykamers) zal per email contact met u opgenomen worden voor het maken van een bezorgafspraak. Deze leveringen zijn niet traceerbaar via de website. Ook brievenpostpakketten zijn niet online traceerbaar omdat deze door de postbode worden bezorgd. 

U kunt zelf kiezen wanneer uw bestelling bezorgd mag worden. Lees hier meer over hoe dit werkt. 

Er mist iets uit mijn bestelling, wat moet ik doen?

Het kan onverhoopt voorkomen dat uw bestelling niet helemaal compleet wordt geleverd. Neem binnen 7 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice zodat zij dit kunnen controleren en corrigeren. 

Hoe weet ik of mijn bestelling via de webshop goed is ontvangen?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze orderbevestiging door uw e-mail programma automatisch in uw spaminbox terecht komt. Kijk, indien u de bevestiging niet heeft ontvangen, dus altijd even in uw spam mapje. Als u alsnog twijfelt kunt u natuurlijk gewoon contact met ons opnemen via 013-5359443 of via verkoop@kadocus.nl. 

Kan ik vanuit het buitenland bestellingen doen bij Kadocus.nl?

U kunt vanuit het buitenland bestellingen plaatsen bij Kadocus.nl. Kadocus.nl levert echter alleen in Nederland en België.

Levert Kadocus.nl op de waddeneilanden?

Met uitzondering van meubelen levert Kadocus.nl ook op de Waddeneilanden. De reden dat meubelen niet worden bezorgd op de waddeneilanden heeft te maken met dat wij onze eigen chauffeurs hier voor inzetten. Onze eigen chauffeurs komen vanuit Noord-Brabant om uw meubelen te leveren en zij hebben helaas niet te tijd om met de veerpont de zee over te steken. Wij leveren natuurlijk graag op een adres aan zee op het vasteland. 

Wat zijn de bezorg- en verzendkosten?

Uw babyartikel wordt door GLS of PostNL bij u thuis, of op het door u gekozen afleveradres bezorgd.
De meeste bestellingen worden thuisbezorgd voor € 4,95. Regelmatig wordt er maar €2,50 bezorgkosten gevraagd. Dit staat altijd vermeld in uw winkelwagen als u verder klikt naar het afrekenscherm. 

De bezorgkosten van zeer grote en zware artikelen zoals meubelen bedragen € 40,-. Levering in Nederland (m.u.v. waddeneilanden) en Belgie. Wij bezorgen enkel tot de eerste voordeur op de begane grond. Op speciaal verzoek kan bezorgd worden op een andere verdieping. Hiervoor worden aanvullende kosten in rekening gebracht. Indien u hier gebruik van wilt maken kunt u contact opnemen met onze klantenservice zodat de voorwaarden en mogelijkheden overlegd kunnen worden. 

Moet ik extra kosten betalen als ik een bestelling op wil halen in jullie vestiging?

Nee, hiervoor hoeft u geen extra kosten te betalen. Sterker nog, u maakt dan helemaal geen verzendkosten dus dit is voordeliger voor u. 

Moet ik extra verzendkosten betalen als er iets wordt nageleverd door een fout van Kadocus.nl?

Nee, hiervoor worden geen extra verzendkosten gerekend. Per bestelling worden slechts eenmaal verzendkosten in rekening gebracht.

Moet ik extra bezorgkosten betalen wanneer ik een artikel bijbestel?

Indien uw pakket nog niet is verstuurd, kunnen wij een bijbestelling aan het pakket toevoegen. Hier hoeft u niets voor te betalen. Dit is enkel mogelijk wanneer uw pakket nog niet verstuurd is. 

 

 

Klachten

Ik heb een klacht. Wat moet ik nu doen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Onze klantenservice medewerkers zoeken graag samen met u naar een oplossing. 
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven met indien mogelijk beeldmateriaal (digitale foto's volstaan) van hetgeen waarover u een klacht heeft. 
Natuurlijk bent u vrij om ons telefonisch te benaderen als u een klacht heeft, maar wij kunnen u vaak beter van dienst zijn per email. Natuurlijk is onze klantenservice te bereiken via e-mail, regulier post en/of telefonisch.

 Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht serieus beoordelen en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.


Onze adresgegevens:
 Kadocus.nl, Groenstraat 139-03, 5021 LL, Tilburg.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. 
Wij zullen proberen uw klacht binnen 48 uur na ontvangst te beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (Kadocus.nl) bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Ik heb de meubels gemonteerd maar ik loop tegen een probleem aan. Wat nu?

Dit is erg vervelend maar wij zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. U kunt voor service terecht bij onze serviceafdeling. U kunt hiervoor met ons bellen of een mail sturen. 

Hoe lang duurt het voordat mijn klacht is opgelost.

De duur is afhankelijk van de soort klacht en het artikel. Wij streven er uiteraard naar om de klacht zo snel mogelijk op te lossen. We kunnen hier echter niet bij voorbaat al een antwoord op geven. 

Komen jullie langs om een klacht op te lossen?

Wij kunnen op afstand vaak erg veel voor u betekenen. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice en wij zullen u een oplossing bieden. 

 

 

Leveringen

Levert Kadocus.nl ook in het buitenland?

Kadocus.nl levert alleen in Nederland en België.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Voor artikelen welke door GLS en PostNL bezorgd worden is het helaas niet mogelijk om een bezorgdatum af te spreken. Deze worden één dag na bestelling en betaling verstuurd en de dag erna bij u thuisbezorgd. Meubelen die bezorgd worden door onze eigen bezorgdienst (o.a. babykamers) zijn een uitzondering. Er wordt een week tot een aantal dagen vantevoren contact met u opgenomen om de leverdag van meubelen kenbaar te maken. De bezorgdatum wordt wekelijks door onze logistieke planners vastgesteld. Hier kan vanwege de drukke bezetting niet van afgeweken worden. Natuurlijk kunt u afzien van de aangegeven bezorgdatum en er voor kiezen om op een later tijdstip nog eens ingepland te worden. 

Levert van Kadocus.nl ook in het weekend?

Brievenpost welke per PostNL bezorgd worden  kunnen ook op zaterdag aangeboden worden. GLS bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag bezorgd. Bestellingen die met onze eigen bezorgdienst worden geleverd kunnen maandag t/m zaterdag ingepland worden. 

Kan ik mijn webbestelling op een ander adres laten bezorgen?

Een bestelling kan ook op een ander adres bezorgd worden. Het bezorgadres kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Hiervoor kunt u het vakje ‘factuuradres is anders dan bezorgadres’ aanvinken.

Worden babykamers en zware meubels op andere etages dan de begane grond geleverd?

Helaas is dit niet mogelijk. Onze bezorgdienst levert uw meubelbestelling enkel tot de eerste voordeur op de begane grond van uw woning(complex).
Indien u in een appartementencomplex / flatgebouw woont, dan dient u naar de ontvangsthal te komen om de bestelling daar persoonlijk in ontvangst te nemen. 

 

Retourneren of ruilen

Hoe retourneer ik aankopen van de webshop?

Kadocus.nl biedt u de mogelijkheid om ongebruikte producten die U in onze webshop heeft gekocht, binnen 14 dagen te retourneren. Vanzelfsprekend zijn de artikelen ongebruikt, ongemonteerd, onbeschadigd en zitten deze nog in de originele verpakking. De retourkosten zijn voor uw rekening. Slechts de totaal door Kadocus.nl gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. 

Let op: Meubels kunnen niet geruild of geretourneerd worden. De reden hiervan is dat de onderdelen in speciaal ontworpen en beschermende verpakkingsmaterialen worden verpakt. Na het openen van deze pakketten verliezen zij hun beschermende werking. Indien u advies nodig hebt bij het kiezen van meubelen, neem dan vóór uw bestelling contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag met al uw vragen. 

Ons retouradres is: Kadocus.nl, Groenstraat 139-03, 5021 LL, Tilburg.

Goederen welke door u geretourneerd worden, dienen op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier. Dit formulier kunt u hier downloaden: Retourformulier

Volg de volgende stappen. Indien deze stappen niet gevolgd worden kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen:

1. Download het onderstaande retourformulier en print deze uit.
2. Vul het formulier volledig en naar waarheid in.
3. Verpak het artikel naast de originele verpakking ook in een omdoos. Een omdoos is een extra doos waarin het artikel en de verpakking goed beschermd zijn tijdens het transport. Neem het adresveld van het retourformulier over en vermeld deze duidelijk op de omdoos waarin u het artikel verpakt. 
4. Stop het retourformulier in een envelop en plak deze stevig vast op de omdoos. Voor de zekerheid kunt u hier ook onze adresgegevens op vermelden.
5. Plak de omdoos goed dicht. Gebruik alleen transparante tape en géén duct-tape of bruine tape. Dit geldt ook voor de originele verpakking. Deze moet weer als nieuw verkocht kunnen worden.  
6. Breng het pakket naar een Postkantoor bij u in de buurt. Zij kunnen u op de hoogte brengen van de tarieven. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.
7. Uw pakket wordt verstuurd. Zodra deze bij ons in ontvangst wordt genomen nemen wij het in behandeling. Indien u een artikel wilt ruilen, nemen wij de kosten voor het verzenden van een nieuw product voor onze rekening.

Om u zo goed en zo snel mogelijk te kunnen helpen, verzoeken wij u vriendelijk om het retourformulier volledig en naar waarheid in te vullen.

Welke voorwaarden gelden voor garantie?

Kadocus.nl zet zich in om kwalitatief goede producten te leveren. Al onze producten zijn daarom standaard tot één jaar na aankoop voorzien van een garantie op materiaal- en fabrieksfouten. Sommige fabrikanten bieden een langere fabrieksgarantie. U kunt bij onze klantenservice navraag doen wat de fabrieksgarantietermijn op uw product is.

Wanneer beslist wordt dat een artikel een fabrieksfout vertoont, dan is reparatie of vervanging geheel kosteloos voor u. De beslissing tot reparatie of vervanging is aan de specialisten van Kadocus.nl.

Een reparatie kan onder andere inhouden dat u een reparatieset of vervangende onderdelen toegestuurd krijgt en welke u zelf kunt monteren.

Babysupershop hanteert een ‘return-to-base’ garantie. Dit houdt in dat u zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van producten die in aanmerking komen voor fabrieksgarantie. Wij verzenden het defecte product naar de fabrikant zodra deze bij ons is gearriveerd en na beoordeling/reparatie zullen wij er voor zorgen dat het artikel weer naar u teruggestuurd wordt. Helaas hebben wij geen invloed op de reparatieperiode van een defect product. Kadocus.nl kan geen vervangende artikelen leveren om de reparatieperiode te overbruggen.

Wanneer de garantietermijn is verstreken of wanneer het defect niet onder de fabrieksgarantie valt, dan zullen we indien mogelijk het product graag repareren voor een redelijk bedrag. Kadocus.nl kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het repareren van defecten, wanneer deze niet onder de fabrieksgarantie vallen.

Wanneer uw product een gebrek vertoont dat binnen de garantievoorwaarden valt, dan kunt u een garantieclaim indienen. Stuur alstublieft een email naar service@kadocus.nl en voeg, indien het gebrek zichtbaar is, een foto toe van het gebrek. Indien u vragen hebt over de fabrieksgarantie, dan kunt u contact opnemen met één van onze telefonisten via 013-5359443.

 

Betaalmethodes

Betaling na ontvangst product (Klarna) (€ 1,90)
Koop nu - betaal pas over 14 dagen!
Als u kiest voor betalen met Klarna heeft u na bestelling 14 dagen de tijd om te betalen. De betaling van uw bestelling dient u binnen 14 dagen rechtstreeks aan Klarna te voldoen, zoals aangegeven op de factuur. Door voor deze betaalmethode te kiezen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna Factuur.
Let op: vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in. Op basis van uw gegevens vindt een kredietcheck plaats. Deze check kijkt of u in aanmerking komt om met Klarna te betalen. Lukt het de eerste keer niet, geen nood - dit kan ook door een typefout komen. Controleer daarom uw gegevens en probeer het gerust nog een keer. Wordt u onverhoopt toch geweigerd door Klarna, dan bieden wij u een alternatieve betaalmethode aan.
Stapsgewijs betalen met Klarna!
• Bestel en betaal via Klarna.
• Vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in.
• Uw bestelling wordt verzonden.
• Betaal uw factuur binnen 14 dagen zoals aangegeven.
• Door te kiezen voor deze betaalmethode gaat u automatisch akkoord met de voorwaarden van Klarna.
• Er worden € 1,90 administratiekosten in rekening gebracht.
• Eerst zien, dan pas betalen. Veilig en simpel.

Mastercard
MasterCard is uitgegroeid tot een volwaardig creditcard netwerk en te vergelijken met Visa. U kunt bij kadocus gemakkelijk en veilig met uw MasterCard een bestelling plaatsen. Mastercard is volledig gratis

Visa
Wereldwijd is Visa de nummer 1 in CreditCards. Visa staat voor een gemakkelijke en veilige manier van betalen. U kunt bij kadocus gemakkelijk en veilig met uw Visacard een bestelling plaatsen. Visa is volledig gratis

iDEAL
De meest gebruikte betaalmethode van Nederland. iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland. De banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. iDEAL is volledig gratis

MisterCash
Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België. U kunt direct uw aankopen betalen in een voor u vertrouwde bankomgeving. MisterCash is volledig gratis

Bank overschrijving
Als u kiest voor een bank overschrijving dan dient u na het plaatsen van uw bestelling het orderbedrag zelf over te maken op de onderstaande rekening.

Rekeninghouder:
Babysupershop
Bank naam: Rabobank
IBAN: NL77 RABO 0170 5128 35
BIC: RABONL2U

De bovenstaande gegevens worden ook vermeld in uw bestelbevestiging. Bank overschrijving is volledig gratis.